sâmbătă, 26 februarie 2011

O fila de jurnal...

Bun deci, in primul rand :
Primul cuvant care imi vine in minte : "stage"
OOO poveste lunga! Poze alea , alea :










Se intelege!
Deci cea mai tare excursie partea a III-a tocmai s-a sfarsit (acum o saptamana dar cine tine cursul timpului?)
Am :
- ras in microbuz
-ne-am uitat la tv
-am mancat mancare proasta
-am fost pe partie
-am adormit pe partie
-am fost in club(ul lui Mickey Mouse)
-am dormit
-am fost desenati cu pasta de dinti
-am duduit
-am facut galagie
-am intrat peste alt baiat in camera (in cabana -era blond )
-ne-am machiat legate la ochii
-am purtat pantalonii cu 3 marimi mai mari
-am tipat dupa baieti (pe balcon ) si ne-a certat femeia de la parter
Si multe altele!
Poate o sa mai scriu dar pana una - alta [La revedere!]

Un comentariu: