miercuri, 29 septembrie 2010

Just in wonderland? IDTS- Jurnal de 10 minute:




Hellău din nou...mă ştiţi de ultima dată
De ce scriu? Nu am ce face?
Ce văd momentan ? In-afara de PC un peisaj monoton, trist de toamnă, răcoros, înceţoşat, umed si fără viaţăă.... Dincolo de peisaj, şansa de a lua un 4 la română (nu sunt sigură că am învăţat poezia pe care ne-a dat-o) , dincolo de şcoala sincer nu mai vad nimic...
Bun ...
  • 11:05 . ma gandesc de ce intarzie prietena mea ...am chemat-o acum o ora!!!
  • 11.06- Hai sa o sun! tot 11.06 - unde mi-am pus telefonul??? - in continuare 11.06 - l-am gasit (era pe cartea de matematica daca va intereseaza - sper sa nu se infecteze)
  • 11.07-tuşesc puternic ... cred că m-am molipsit de o boala ...URĂSC MATEMATICA
  • 11.08 - îi dau beep...creditul nu îmi permite să o sun, defapt îi dau mai multe beep-uri că văd că nu aude
  • 11.09- aştept,continui să aştept, îi mai dau un beep...
  • 11.10- mă sună , nu apuc să zic bună : "Baterie descărcată" mi se stinge telefonul :((!
  • 11.11 Îmi bag telefonul la încărcat şi îi dau iar un beep. Gândul mă duce la şcoală ( în 15 min trebuie să mă imbrac) , oare cu ce ma imbrac? sa merg cu uniforma?
  • 11.12 - dau iar un beep..... haide măă suna-ma!!
  • 11.13 gata mi-a ajuns , ma uit in prejur , un marker negru pe birou: scrie pe el "RTC" - Rotiloiu Tanta Cibernetica - primele 3 cuvinte care imi vin im minte
  • 11.14 - aud cum ploua afara, ma cuprinde un fior rece de la gemul dinspre baie care tot deschis eu- afara ploua si eu fac plaja la bec!
  • 11:15- Inca mai astept telefonul , dar ma iau de imbracat ( nu imi iau uniforma)!

Mai vorbim si alta data! Bye:-h


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu